به عشق امام رضا
این روزا خیلی دلم هوای حرم امام رضارو کرده برا همین می خوام یک بند از اولین ترکیب بندی که برا امام رضا گفتم رو تقدیم کنم به همه امام رضائیا :

دل از ازل کبوتر صحن عتیق شد
یک دم خیال کرد که هستی تو هم خدا
آن کس که در کرامت و جودت دقیق شد
عیسی گرفت قدرت اعجاز از خدا
از آن زمان که با کرم تو رفیق شد
یوسف نهاد سر به بیابان و شد خراب
وقتی که در ملاحت رویت عمیق شد
بی تو ندیده ام برسد بر خدا کسی
تنها ره وصول خدا این طریق شد
هستم غلام حلقه به گوش و گدای تو
مادر پدر هر آن چه که دارم فدای تو
فروردین ۸۷
+ نوشته شده در شنبه پنجم شهریور ۱۳۹۰ ساعت 0:12 توسط محمد حسین رحیمیان
|
هستم غلام حلقه به گوش و گدای تو